Přepnout menu
Hledat
Můj košík

NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY A ODPOVĚDI

Kde si mohu svůj nákup vyzvednout?

Před vstupem na stránky služby E-COOP jste vyzváni k výběru tzv. „Výdejového místa“ Výdejové místo je místo, kde si zboží vyzvednete.

Na které dny v týdnu si mohu objednat?

Pokud byla objednávka udělána běžným způsobem a zboží vložené do košíku v reálném čase bez z prodlení nebo odložení odeslání objednávky, můžete nákup vyzvednout prakticky okamžitě. Doba vyzvednutí je  vždy vyznačena při ukončování nákupu. Je však nezbytné vyčkat na potvrzovací e-mail, že je Vaše objednávka připravena. Teno e-mail je zpravidla zasílán zpět na vaši emailovou adresu v řádech několika minut.

Do kolika hodin je potřeba odeslat objednávku?

Můžete objednat kdykoli během dne s možností vyzvednutí nejdříve dvě hodiny po odeslání objednávky. Objednávat lze i kdykoli ve večerních nebo nočních hodinách s možností vyzvednutí nejdříve následující den ráno.

Kolik služba E-COOP stojí?

Služba E-COOP vyzvednutím zboží na prodejně je ZDARMA. Neplatíte ani za přípravu zboží ani za dopravu na prodejnu. K objednanému zboží nejsou doúčtovávány žádné další poplatky.

Platba za zboží probíhá v hotovosti nebo kartou?

V síti prodejen ZKD Sušice lze platit nákup výhradně platební kartou. Jiná družstva systému COOP mohou využívat i možnost platby v hotovosti. 

Mohu využít členskou nebo zákaznickou kartu?

Ne, v současné době tato možnost není aktuální s výjimkou prodejen Konzum Ústí nad Orlicí.

Jaké doklady potřebuji k vyzvednutí objednávky? Vydá mi obsluha nákup bez dokladu totožnosti?

Při vyzvednutí objednávky je potřeba sdělit pracovníkovi Výdejového místa číslo Vaší objednávky. V případě, že vaše objednávka bude obsahovat alkohol či cigarety, na požádání je nutné předložit doklad totožnosti k prokázání vaší plnoletosti.

Kdo může objednaný nákup vyzvednout?

Objednaný nákup může vyzvednout kdokoliv, koho objednavatel pověří a bude znát číslo objednávky. Pokud bude nákup obsahovat cigarety nebo alkohol, musí se jednat o osobu starší 18 let. Pokud si obsluha nebude jista vaším věkem, je nutné na požádání předložit doklad totožnosti.

Mohu si vyzvednout objednávku dříve?

Váš nákup si můžete vyzvednout v průběhu otvírací doby daného Výdejového místa po obdržení výzvy k vyzvednutí nákupu formou emailu.

Jak postupovat, když si nestihnu v danou dobu objednávku vyzvednout?

Pokud se stane, že si v rozmezí dané otvírací doby Výdejového místa E-COOPu nestihnete zboží vyzvednout, je potřeba co nejdříve předem kontaktovat prodejnu a domluvit se.

Jak bude objednané zboží zabaleno a skladováno?

Zboží je skladováno v souladu s podmínkami pro konkrétní druh zboží (v lednici, v mrazícím boxu, ....) až do doby, kdy si zboží vyzvednete. Zboží pro vás vybíráme dle nejlepšího svědomí a snažíme se o maximální čerstvost potravin.

Co se stane, když některé objednané zboží nebude skladem?

Po odeslání objednávky Vám zašleme potvrzení o stavu vaší objednávky, kde bude uvedeno, které zboží bohužel nemáme skladem. Částka za nedodané zboží se z blokované platby z platební karty odečte, tzn. nebude zákazníkovi stržena částka v plné výši, jako by měl připravené veškeré zboží. 

Mohu již odeslanou objednávku pozměnit či zrušit?

Objednávku si můžete otevřít předem, postupně ji doplňovat a upravovat, ale v momentě, kdy je objednávka odeslána už nejsou možné žádné změny. Pokud potřebujete přiobjednat další zboží, je nutné vytvořit novou objednávku.

Co dělat, když nedostanu potvrzení objednávky?

Prosím kontaktujte zákaznickou podporu nebo přímo prodejnu na kterou jste objednávku odeslali.